Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

Lite bilder!

Av Josefina Hellström - 11 januari 2014 20:25

Enl önskemål kommer här lite bilder!

Skiss fasad mot sjön

Det ingick en tomte på loftet

Vi blev glada för en hälsning från goda vänner i form av mystisk "hällristning"!

Arga snickarna

Knappast några tveksamheter vart toaletten har stått!

Svårslagen utsikt!

Skiss på undervåningen, dock nu lite reviderad.

 
 
Ingen bild

Annelie

21 januari 2014 19:29

Åh vad kul att få följa ert husprojekt här! Inte visste jag att du Jossan har börjat blogga ;-)
Tomten är verkligen storlagen, jag antar att båtköp blir ert nästa projekt…
Jag hittar dock inte er planritning på övreplan, har jag missat nått kanske?
Stort lycka till med ert fortsatta rivningsarbete, kör så att det ryker!
Massa kramar till er båda :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina Hellström - 20 september 2021 19:12

Garaget tar form, inte långt kvar! Vad blir nästa projekt? ...

Av Josefina Hellström - 16 mars 2021 21:29

Äntligen har vi fått bygglov för garage, markarbete påbörjat! ...

Av Josefina Hellström - 13 december 2020 22:26


Vi har äntligen fått bygglov för garage. Imorgon börjar det grävas! ...

Av Josefina Hellström - 2 december 2020 18:06


Vilka brudar vi har!

Ovido - Quiz & Flashcards