Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Josefina Hellström - 23 mars 2014 20:06

Vi var lediga tors-fredag och har hunnit supermycket dessa 4 dagar! Miljötanten från kommunen godkände förra veckan hur vi tänkte oss vårt avlopp, så i torsdags fick vi låna Johns grävare. Jag är grymt imponerad av Christophers skicklighet bakom spakarna (trots att han råkade gräva av en kopparorm i 3 delar) och nu är det nästan färdiggrävt! Jag konstaterade dock ganska snabbt att jag inte ska skola om mig till grävmaskinist...jag som trodde jag hade ganska bra koordinationsförmåga!
Vårt bygglov kommer enligt bygglovshandläggaren tas upp på nämndemötet i mitten av april, så om vi har riktigt flyt kan vi sätta igång med rivning, markarbete och grunden snart!

20/3, grävar'n kommer!

Första spadtaget för avloppet

Hygglig grop!

Ovido - Quiz & Flashcards